Materiały budowlane z rozbiórki do ponownego użycia! Zaproszenie do składania ofert
W związku z koniecznością rozbiórki budynku mieszkalnego oraz stodoły, usytuowanych na zakupionej w 2020 r. działce nr 582/1 w Gręboszowie (za budynkiem Urzędu Gminy w Gręboszowie), Wójt Gminy Gręboszów informuje o możliwości zakupu elementów z rozbieranych budynków z przeznaczeniem do ponownego użycia, takich jak:
- drewno konstrukcyjne stodoły (słupy, belki, krokwie, łaty),
- okna PCV z budynku mieszkalnego,
- stolarka drzwiowa (wewnętrzna i zewnętrzna),
- boazeria drewniana,
- złom użytkowy.
Zakup w/w elementów możliwy jest po wcześniejszym samodzielnym demontażu.
Warunkiem koniecznym zakupu jest dokonanie rozbiórki w uzgodnionym z Urzędem Gminy terminie.
Ze względu na powyższe zapraszam chętnych do składania pisemnych ofert na zakup w/w materiałów.
W ofercie należy podać rodzaj materiału jaki oferent zamierza zakupić, cenę wybranych materiałów, adres oferenta i podpis oferenta.
Oferty należy składać do Urzędu Gminy Gręboszów pisemnie na adres: Urząd Gminy Gręboszów, 33-260 Gręboszów 144 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej email: gmina@greboszow.pl
Termin składania pisemnych ofert do dnia 23 lutego 2021 r.
Szczegółowych informacji udziela Referat Rolnictwa, Ochrony Środowiska, Gospodarki Wodnej i Mienia w Urzędzie Gminy Gręboszów Tel. 14 6416002 w. 23.
WÓJT
(-) Krzysztof Gil
Opracowanie: Mieczysław Mamulski
Wprowadzenie: Marcin Janowiec 17.02.2021 r.